26. 4. 2016

Happiness

Robíte v živote to, čo vás činí šťastnými?


Otázka.
Dôležitá otázka.
Dôležitá otázka, z ktorej mám celkom zmätok. 

Vždy máte robiť to, z čoho máte radosť.
Ja sama robím len to, z čoho mám radosť.
Ale stačí to?

Mám strach, že nie.

Hovorí sa, že keď niečo veľmi chceš, keď si niečo veľmi praješ, túžiš po niečom, je pravdpodobné, že to dosiahneš.

Ale je to tak? 

Určite áno.
Ale u mňa to asi nefunguje tak úplne, pretože mám zmätok v tom, čo chcem.
Nie je somnou niečo v poriadku?

Mám 23 rokov a žiadny definovateľný cieľ v mojom živote.

Nieže by neboli činnosti a veci, ktoré by ma robili šťastnou. 
Tých vecí je práveže veľa, sú rôzne a menia sa. Z času na čas.

Viem čo chcem.
Viem čo ma napĺňa.

Nie všetko, čo chceme, sa dá začať robiť hneď. 
Mňa napríklad baví písať. Malovať. Fotiť. Tvoriť.
A to aj robím. To budem robiť vždy.

Ako to robiť tak, aby som sa o to mohla podeliť s ľuďmi?
Ako robiť ľudí šťastnými tým, že im ukážem, čo robí šťastnú mňa?

Áno, samozrejme.
Sme na blogu.
Teda SOM na blogu.
Píšem. Píšem, čo písať chcem. 
Ponúkam náhľad do môjho života.
Ponúkam náhľad na veci, ktoré MŇA ROBIA ŠŤASTNOU.

Prečo?
Komu?

Ako začať? 
Ako zaujať ľudí?

Celý život sa snažíme zaujať.

Celý život chceme, aby zaujal niekto nás.

Mňa zaujme každý deň niekoľko vecí.
Veľa vecí.

Chcem vás zaujať.

Tak, ako zaujímate vy mňa.

Vy, čo sa sem nejakým spôsobom dostanete.
Či náhodne, či cielene.
Chcem zanechať dojem. 
Chcem, aby ste sa sem vrátili. Zo záujmu.

Nebudem sľubovať, že sa tu bude neustále niečo diať.

Bude to tu také moje mále pocitové okienko.

Keď ma niečo zaujme, upúta moju pozornosť, dám tomu priestor.

Život je presne o tomto.

Zaujímať sa. Zaujať. Byť zaujatý.

Majte krásny deň, krásny týždeň a krásny život.

A ĎAKUJEM za všetko, čo ma denne robí šťastnou.

O tom to predsa celé je :)


Žádné komentáře:

Okomentovat